Model FRIS® w prosty i przystępny sposób wyjaśnia jakim informacjom nadajesz największy priorytet, szczególnie automatycznie, w nowych sytuacjach. Pomaga doprecyzować mocne strony indywidualne, pokazuje obszary które możemy rozwijać z łatwością, a także takie, które wymagają od nas większego wysiłku.
Opiera się o 4 perspektywy poznawcze: FAKTY – RELACJE – IDEE – STRUKTURY.
FRIS pomaga zrozumieć, dlaczego coś robimy w konkretny sposób i dlaczego inni też tak robią. Pozwala otworzyć się na różnorodność, docenić inne sposoby rozwiązywania problemów czy podchodzenia do informacji.
W zespole pozwala na usprawnienie komunikacji i współpracy poprzez nazwanie potencjału zespołowego.
Dzięki FRIS, łatwiej jest poszukiwać odpowiedzi na pytania:
Reiss Motivation Profile (w skrócie RMP) bada 16 motywatorów mających wpływ na decyzje i wybory. Pozwala na dogłębne przyjrzenie się swoim potrzebom oraz ułatwia kierowanie swoimi wyborami w taki sposób aby osiągać większe spełnienie.
Dzięki RMP wielu liderów i liderek otrzymało kolejne wskazówki i podpowiedzi, w jaki sposób komunikować się z poszczególnymi członkami zespołu w sposób adekwatny do ich indywidualnych potrzeb.
RMP często bywa wybierany jako narzędzie pomocnicze przy rozmowach rocznych, oceniających i motywujących.
Liderzy otrzymują narzędzie, dzięki któremu łatwiej mogą rozwijać swój warsztat liderski, stają się bardziej elastycznie w swoim podejściu do zespołu.
Nasze podejście do uczenia Design Thinking jest unikatowym połączeniem 3 elementów:
Design Thinking to także trenowanie umiejętności kreatywnego i zespołowego rozwiązywania problemów oraz pobudzenie myślenia w kierunku poszukiwania możliwości.
Podczas naszych warsztatów dbamy o zbudowanie umiejętności korzystania z elementów Design Thinking jako ciągu wydarzeń oraz w sposób wybiórczy (np. pokazanie kilku metod na burzę mózgów, aby zespół wykorzystywał je w zależności od potrzeb zespołu i organizacji, pokazanie procesu empatyzacji jako punktu wyjścia do rozwiązywania problemów).
Competence Game to rozwiązanie, które w efektywny biznesowo sposób pomoże przeprowadzić diagnozę kompetencji pracowników wewnątrz organizacji, jak również kandydatów rekrutowanych do pracy. To naukowo potwierdzony sposób diagnozowania kompetencji, dostarczający wiedzy i praktycznych wskazówek na temat pracowników i kandydatów
Competence Game skłąda się z dwóch gier online badajacuch kompetencje – Archipelago i ClusterMind
Archipelago – Gra mierząca kompetencje przydatne między innymi w sprzedaży i obsłudze klienta: planowanie procesów, korzystanie z danych, rozkładanie własnych zadań w czasie.
Jest idealna w przypadku rekrutacji na stanowiska, na których ważne jest rozumienie potrzeb klienta i orientacja na cel. Dotyczy to również kontekstu klientów wewnętrznych i współpracy między działami. Gra mierzy 12 kompetencji zgrupowanych w 3 obszarach:
ClusterMind – Pomiar kompetencji niezbędnych osobom pracującym w zespołach i zarządzającym zespołami. Narzędzie niezwykle przydatne tam, gdzie teamwork jest podstawą efektywności. Gra mierzy 5 kompetencji zgrupowanych w 2 obszarach:
Eletive to innowacyjne narzędzie do badania zaangażowania pracowników, zaprojektowane z myślą o współczesnych organizacjach, które pragną rozwijać pozytywną kulturę pracy i maksymalizować potencjał swojego zespołu. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i zaawansowanej analizie danych, Eletive umożliwia liderom i menedżerom HR dokładne monitorowanie poziomu zaangażowania pracowników w czasie rzeczywistym. Narzędzie to korzysta z krótkich, regularnych ankiet, pozwalając na szybką reakcję na ewentualne problemy oraz identyfikację obszarów do rozwoju.
Korzyści z wdrożenia Eletive w organizacji:
Wspieramy firmy w przygotowaniu procesu wdrożenia badania zaangażowania, kładąc szczególny nacisk na wdrożenia zmian w oparciu o wyniki badania zaangażowania Eletive.